måndag 7 december 2009

Julshopping



Det blir dyrt att handla julklappar därför jag hittar bara massa saker som passar hemma hos oss.
På Indiska har jag sätt denna ljuslyckta i återvinnings plåt jag tänkte att köper jag inte den nu så är dom slut sedan, jag har en stor häng lyckta sedan förut i lika plåt. Jag råkade hamna på Cilli där sålde dom som super gosiga mjuka filtar och ett vackert cerisrosa fat, ja alla våra filtar är gamla och fula så man måste ju köpa nya eftersom och denna var så fint lila.
Jag kan ju  inte önska det jag ser för det finns ingen som kan handla det som jag gör eller hur var det.
Jag är super snål mot mej själv men när man handlar till andra så kommer man igång och då är det lättare att handla.
Jag tror att jag nästan har handlat klart dom klappar som jag ska handla,  nu kommer det värsta, slå in dom fast dottern gillar det så hon hjälper mej som tur är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar