måndag 28 december 2009

Handlat ha bra saker

Idag skulle jag iväg och handla lite saker så jag passade på att ta en sväng på Ikea också.
det var inget jag absolut behövde ni vet, men ändå sluta notan på över femhundra kronor.


Lite roligt jul pynt köpte jag på rea kan vara bra när man pysslar.
När jag ändå var där så åt jag mat också det är ganska skönt att slippa jul maten och mysigt att sitta ner en stund och bara ta det lugnt, jag träffade en familj som bor i samma by som jag det var kul dom är så gulliga och har så mysiga barn.

2 kommentarer:

  1. Hej söta du va mycket fint du hittade, älskar de bulliga fåglarna!
    Drömde om dig i natt, att du hade startat en ateljé där jag var och hälsade på. Allt så fantastiskt ut som i en Disney saga eller så, fantasifullt, färgstarkt och översvallande vackert, lite Alice i underlandet för det hände en massa knas. Vaknade iaf och kände mig otroligt inspirerad! Kanske var en sanndröm! Jag hoppas det ;-)
    Kan man inte lura över dig på fika någon dag snart? Kram/ Tess

    SvaraRadera
  2. Tänk om drömmen var sann = ), jag kommer mer än järna över till dej det vet du, jag kommer bara du har tid så.
    kram lena

    SvaraRadera