torsdag 31 december 2009

Nyårsafton & 20 årig bröllopsdag

Oj vad tiden går det är sista dagen på året och jag och mannen firar 20 årig bröllopsdag.
I våran familj så är det inte så romantiskt för det tycker min man är larvigt, men jag brukar ibland få en blombukett, fast i år tror jag vi hoppar över det för katterna river ner den om man har otur.


Jag satt och tänkte till baka på vad som hänt detta år först kom jag inte på något men sen så var det första som slog mej jag fick en svägerska tänk vad kul det blir när vi kan prata du och jag, för jag är så dålig på engelska men när du har lärt dej mera svenska då tror jag vi får riktigt bra kontakt. kram till dej.

Jag började blogga det har varit kul, jag tycker om att skriva.

Jag och mannen fick ett kombinerat sov och arbetsrum det har vi inte haft på ca 15 år, för vi har för litet hus,
sonen fick flytta ut i friggeboden, kravet var att få ut internet och det gick, tack kusin vitamin för hjälpen.

Vi har alla nära och kära varit friska detta år och det är jag så tacksam för.

Jag har fått lära känna många härliga människor genom mitt jobb, så jag är en lyckligt lottad människa.

Oj jag höll på att glömma jag fick ett nytt växthus av min snälla man, så det ska bli kul nu i vår när vi får börja en ny odlings sesång i det nya växthuset.


Måtte detta nya år vara lika bra som det här har varit då är det lungt.

Många kramar till er alla och Gott Nytt År.

1 kommentar:

  1. Meen vilken puma du var!!! Och fortfarande är förstås ;-) vilken blick! Han är en lyckans gullgose din man ändå som fått dig på kroken! God fortsättning på det nya året!/Tess

    SvaraRadera