fredag 20 januari 2012

Skoj!

Min lediga dag så bestämde jag mej för att bara göra roliga saker, så tränings passet förpassades fram till morgondagen tex. så vad vill jag göra JO jag vill sy.

Jag använde ett axelband som tillhör min sportbag till väskan, det blev läckert. Jag är lite nojig men kan inte ha en mönstrad väska om jag har minsta prick i mönster på mina kläder så därför var jag tvungen att sy en helt svart väska denna gång. Med två fickor inuti en med dragkedja och en utan och fast sytt nyckelband.

Efter det så var jag fortfarande sugen på att sy så då sydde jag för första gången pocketboks fodral, jag valde vaxduks tyg det blev bra stadga i fodralet och så praktiskt nu hade jag helt plötsligt nån stans att göra av min äppelskrutt = ) inte i fodralet utan ovanpå.

Jag är super nöjd med dagen så långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar