söndag 8 januari 2012

Revansch

Ja det kändes som jag behövde revansch efter det misslyckade väst projektet.
Så jag sydde en väska, en som jag faktiskt blev nöjd med de ni!

Ett underbart tyg som min moster skänkte mej för något år sedan, hon sydde kassar men ledsnade och gav en hel hög med sådana här fina tyger till mej, men dom mesta var inte i mina färger men detta älskar jag.

Det är väldans kul att sy när man blir nöjd, det bästa är att ingen annan har en lika dan väska.
Det tog fyra timmar från jag börja tills jag nästan sytt den klar, nu fattas bara foder, ska lägga lite jobb på det med nån ficka på insidan med dragkedja. Men nu är det hög tid att gå och sova.  

3 kommentarer:

  1. Det är svårt att komma i säng när man har roliga projekt på gång. =)
    På fotot ser västen jättefin ut. Tor du att andra ser misstagen? Det är kanske bara konstnären själv som gör det.
    Väskan blev också jättefin, jag gillar gobelängtyger. Och visst känns det bra när man vet att den är unik.
    Ha en skön söndag!
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Superfin! Var köper du band till axelremmar?

    SvaraRadera
  3. Jag tror bestämt att jag köpt på Bauhaus på metervara ,inte så många färger att välja på. men även har för mej på olsonstyger.

    SvaraRadera