torsdag 26 januari 2012

Kanske för många ?

Jag tänkte jag skulle gå igenom mina halsband som jag inte använder, har en del kvar sen jag höll på och sålde sådana jag gjorde.
Men vad det är kul att plocka med dom, egentligen skulle man slakta dom som jag aldrig kommer använda men det tar i mot tycker jag för när det kommer till kritan så känner jag att den var fin och den var fin och den var fin........................
Så det blir till att packa ner dom igen och ställa undan.

Jag tycker det är lustigt att det svänger så i vad man tycker, för ett par år sedan hade jag alltid halsband på mej och nu har jag praktiskt taget aldrig, jag gillar verkligen det nakna och avskalade.

1 kommentar:

  1. va kul att du kikade in hos mej så jag hittade dej. härlig blogg å jag känner igen mej i mycket. framförallt det där med smyckena som man helst skulle göra om till nåt annat men de får ligga kvar. Återkommer för mer inspiration. hej så länge. Kram ulla

    SvaraRadera