lördag 7 januari 2012

färdig sydd

Kan någon vänlig människa tala om för mej att jag ska sluta att sy kläder som ska sitta snyggt och tajt på min kropp, det blir aldrig bra. Tacka vet jag morgonrockar det är jag bra på.





Västen är helfodrad så det har lyckas små dra sig både här och där, och så är den lite för tajt över axlarna.

Jag blir så frustrerad och arg på mej själv, om jag vill se lite slö och slafsigt klädd ut med stora jeans till då är den okej.

Det som jag ska sy nu är några kassar/väskor det ska jag nog klara.
Men vet ni va fast jag borde vara skit sur så är jag glad, det är väl bra.

2 kommentarer:

  1. Den ser ju jättefin ut. Strunt i att det drar sig lite. Det kanske rättar till sig när du använder den. =D
    Nu är det bara omsydda klänningar vi vill se också förstås. <3

    SvaraRadera
  2. Jag har inte sytt om några klänningar, bara några små ändringar men den lila blev av med alla blommorna som var på sydda framtill.

    SvaraRadera