torsdag 19 januari 2012

Arbetsveckan slut

Jag har tur jag som har varannan fredag ledig, så nu i kväll så har min arbetsvecka redan tagit slut.

Har i dag träffat mina fina barn på jobbet som går i 3-6 an, 28 barn av 34 st hade vi i dag, vi ska egentligen bara ha 20 barn i gruppen men jag kan inte säga nej och dom är helt underbara sköter sig så bra så det är inga problem att ha så många. ( och inte borde man säga nej till barn som vill gå i kyrkans verksamhet, till kyrkan är ju alla välkomna) I högra hörnet kan ni se min fina jobbar kompis Hannes han är super att jobba med.
Jag har världens bästa jobb.

I dag kom två stora killar in som jag hade för 3-4 år sedan dom skulle hämta den enas lilla syster,  ena killen kom direkt fram till mej och gav mej en stor kram,  ja jag älskar mitt jobb som ni kanske förstår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar