onsdag 18 november 2009

Tröttmorgon

Jag har ledig dag, men så länge barna bor hemma utan körkort så har man taxirörelse så då blir det ingen sov morgon. Jag gick upp sju och nu är klockan snart nio, om jag inte får sova så länge jag själv vill så kan jag gå runt och känna mej helt trött i kroppen hela förmiddan, så nu sitter jag här och känner mej seg.

Tur att man har pojkarna mina ständiga följeslagare, varje morgon som jag ska gå in och sitta på toa så kommer Nisse han ska sitta i knä så då får man vacker sitta kvar en stund och gosa, det roliga är att då njuter han riktigt annars är han ingen gose kisse. När Nisse är klar med goset så hoppar han alltid upp i handfatet då ska det undersökas. samma ritual varje gång.                 

Lillebror finns också med på ett hörn, försök att få vara själv på toa nångång............. då får man låsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar