onsdag 11 november 2009

Nostalgi

När jag städade i ett skåp så hittade jag på översta hyllan bakom lite cykel lyktor en gammal leksak och världens bästa singnal horn.
När barna var mindre men ändå så stora så dom var borta hos grannarnas barn själva så använde jag hornet att tuta hem dom, tre korta tut och så kom dom lommande. Gissa om dom tyckte jag var jobbig, jag har nog alltid varit lite egen, bryr mig inte så mkt om vad andra tycker.

Nu kan jag tuta in grabben från hans lilla stuga, nej sa han bestämt du får gå ut och hämta mej, gissa vem som bestämmer vad det blir  -inte han i alla fall =).

1 kommentar:

  1. Men jisses!!! Snyggaste tutan jag sett! Undrar vad den används till från början? Hihi, du e rolig du! Jag har en matklocka på trappen som jag eller barnen plingar i så Markus ska höra! Man tar vad man har! Kram på dig! Och grattis till bror din! / Tess

    SvaraRadera