tisdag 3 november 2009

En vanligdag

Tänk vilken vane människa man är, varje frukost äter jag lika dant här hemma borde man inte lässna någon gång.

Lustigt att man kan äta lika frukost varje dag när man inte kan äta lika middag varje dag, skulle vara kul att se hur många dagar på raken som du kan äta lika, jag gissar på att när dag tre kommer så har jag redan lässnat. men jag orkar inte testa men jag blir allt lite nyfiken.

Ibland testar jag sådana saker som är en helt främmande, jag tänker i bland hur klarar man sig om man vore blind så kan jag gå in på toa tex. utan att tända lampan. eller att bara använda fel hand när man ska borsta tänderna tex. Jag tror att det är mkt nyttigt att försöka bryta sina vanor och mönster i mellan åt.
Ludd rumpan där i mot är en före bild här hemma han testar på olika sov ställningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar