lördag 28 november 2009

Lussekatter


Äntligen har jag orkat tatag i bakningen, jag tycker det är okej när jag väl har bestämt mej men det är just det, jag har lite svårt att börja för bakningen är inte särskilt kul tycker jag.

Nu ska syrran och jag iväg och titta på en garn försäljning, det är underbara garner från angorakaniner och får.
Sen framåt kvällen är vi bjudna på glögg kväll hos gulliga kompisar. Snart så har jag nog byggt upp med till räcklig jul aktiviteter så man kan få lite jul känsla.

1 kommentar:

  1. Det ser gott ut, kan du skicka några till Norrtälje? ;-)

    Idag har vi visat upp katterna i en djurbutik i Norrtälje för Kattens Dag, imorgon bär det iväg på utställning med en vit, en röd, en blå och en smoke. :-)

    Hoppas vi skulle hinna ses snart, hur ser det ut för er nästa helg?

    Kram, Mia

    SvaraRadera