fredag 27 november 2009

Stockholms shopping



I dag har jag och dottern varit och jul shoppat i sthlm.


Vi har alltid kul och trevligt när vi är ute men vi är också ganska lika, fast jag är tokigare hon är för ung vågar inte apasig lika mkt.                                               



   Vi var förbi NKs jul skyltning också det måste man .

 
Lunch intogs på.................................... ingen reklam tack.


Jag gillar snygg Jul skyltning, dessa lampor var snygga.
Ja mkt julklappar blev det köpta i dag så nu har jag nästan bara mina små älskade barn kvar att handla något mera till.
Jag skulle vilja att killar inte skulle få jul klappar för dom önskar sig aldrig något så det är as tråkigt att handla jul klappar till dom,  medans vi tjejer skulle kunna få massor. YES.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar