onsdag 25 november 2009

Ozzy hemkomen från vetrinären


Nu har vi varit hos veterinären och fått en örontatuering och vaccination. Jag passade på att väga honom också 8.3kg ( han är lite fet).
Min lilla gubbe är så trött och lugn efter uppvaknings sprutan dom kunde bli så sa hon
.
Jag var och tog ut pengar i dag så hade jag väldigt brottom till baka till vet. så jag parkerade utanför en parkeringsruta men folk kunde komma fram endå, då kom hon skräckens tant med ilskan och tjurigheten lysande i ögonen och skällde ut mej................-vi får vara med om mycke vi bla bla bla  sen slät hon upp min bildörr två gånger och sen slät hon i min vindrutetorkare stackars bitra griniga kärringar inte nog med det vid bankomaten stod en livrädd kar han var på mej två gånger för att jag stod för nära honom fast jag stod utan för gula rutan, jag tror väll inte jag ser så faligut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar