tisdag 10 november 2009

Tisdagskväll

Oj så grått och segt det är just nu, det är knappt man orkar göra någonting.
Jag har haft öppen förskola i dag och det var ett gäng glada barn och vuxna,  jag brukar få energi av att träffa alla på öppna förskolan  men i dag hjälpte det inte.
Jag önskar nästan att vi hade kommit in i advents veckan för det känns lite bättre när vi kan börja pynta och sätta upp lampor som lyser överallt. och så får man lite jul stämmning och då är det allt lite mysigt.
Inte är det mkt drag här inte, dottern och sonen pluggar för fullt till sina teoriprov dom ska snart skriva och köra upp, min man håller på och ska skicka saker han har sålt på tradera, katterna sover alla utom Saga den förtrollade prinsessan hon passar på att vara vaken en stund nu när hon inte blir störd av killarna och jag sitter här framför bloggen men ska snart ge mej i väg ut i detta otroliga mörker dottern ska i väg och träna fotboll, undrar om hon är tokig för det är utomhus, 2 pluss grader grått kallt och  BLÄ.     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar