måndag 16 juli 2012

Man ska ha tur!

Vädret är ju inte nådigt denna sommar nog om det, i går när regnet öste ner hela eftermiddagen så var vi i Märsta för lite shopping, på vägen hem så försvann regnet och vi hade bara 6 km till det lilla pittoreska Sigtuna.

Vi fick en härlig kvällspromenad efter vattnet och i det lilla centrumet, jag njöt i fulla drag att få gå där med min bästa vän och  små prata och titta på hus, när man lyckas pricka in en sån stund i den härliga sommarkvällen så känner jag mej så otroligt lycklig och det känns som man verkligen utnyttjar dom fina stunder som är så få denna sommar.

Tänk att komma hem till denna grind varje dag det skulle inte göra ont.

Gillar skapar glädje med lekfullhet, denna grind är så rolig.

Det var så många fina hus så man blev helt sugen på att flytta dit på studs.

Ja nu regnar det igen i Uppsala och jag tror jag ska krypa ner under täcket och läsa min bok för av nån anledning så får man inte lust till så mkt annat när det är sånt här väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar