söndag 8 juli 2012

En kväll på stan !

På stan jag drev tills jag såg dej, med en grabb i en bil av senaste års modell bilens lack den glänste och kromet blixtra i dess nos, när jag stod där stum och tänkte : hur enkel är min lilla ros.

Tack kära bror för att du för alltid har präntat in dom orden i min hjärna.

Ett av dom  gulligaste husen i stan ligger på gatan som går parallellt med den gamla kyrkogården i Uppsala.


 Middag intogs på den galna Thai restaurangen Koh Phangan på Övreslottsgatan.
Det blinka och lös små lampor överallt och sen så blev det världens åskväder då allt blev tämligen svart och åskan mullrade väldigt högt.
Vi åt i uveljus så allt fick lite konstig färg, men jag såg väldans blond och brun ut.
En rolig restaurang som måste vara perfekt för barnfamiljer, med mkt god mat.

 
Kvällen avslutades med bio, vi såg Nathalie en bra film som även innehöll lite lagom med humor, passar både tjejer och killar.


Det var en helt underbar kväll på stan alldeles vindstilla med en 25 grader när vi kom och 20 när vi gick hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar