fredag 24 februari 2012

Blå som havet

Jag köpte lite tyg i går, kunde inte låta bli = ) köpte chiffong  och så Jersey i två blå färger.


Jag gjorde smal kant på detta linne, trodde att det skulle vara svårt men det var inget problem så det var kul för det är snyggare med denna kant än den breda som jag gjorde på förra linnet, tror jag.
Jag valde att sätta på mörkare kant.

Chiffongen var enfärgad som det mesta jag väljer vitt, grått svart och ceris, är lite inne på chiffong nu, kanske en ljuv sommar klänning i vitt och spetsar eller helt enkel A- linje formad utan någon spets med en kroppsstrumpa under hänger ni med,  jag ska fundera lite framför allt är det bra att gräva i mina lager och se vad man har om det visar sig att jag har en del spets och vackra band så kanske jag går igång på det och inspirationen kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar