onsdag 22 februari 2012

Bakelse!










Kan det bli gulligare än så här.
Jag har inte fodrat ärmarna för det ansåg jag var helt onödigt när det är puffärm, men annars är den fodrad i samma beige/bruna färg.
Tyget är vävt på svart varp den är kall i färgen,  färgen över stämmer bra med första bilden.
Jag är super nöjd med den och kommer sy fler har jag en känsla av, skulle vilja ha en i svart och cerise och knall blå................................. men nu måste jag sy en kjol eller en klänning i samma tyg för jag hade flera meter, tur att jag hade ledigt i dag och att vägarna är glas hala i Uppsala och dom uppmanar folk att hålla sig hemma kan det bli bättre = ).

3 kommentarer:

  1. En bolero värdig en Nobelmiddag. Superfin och romantisk.
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Å vilken fin, nu måste du hitta ett party som passar den!

    SvaraRadera
  3. Hallå någon, ett PARTY sökes = ) jag ska på 75 års kalas det får bli då kanske.

    SvaraRadera