måndag 19 oktober 2009

Strässig förmiddag = (

Jag blir så trött på min familj, vad för måste vi mammor fixa allt.

Sonen ska köra upp i november tror ni han har fixat risk 1 och risk 2 an, jag har tjatat i en månad, nu fick jag sitta och ringa runt och jaga plats. plus att jag fick köra in honom till stan, han går på nån jobb letar kurs.

Dottern behöver en läkartid, så nu har jag suttit i telefon kö en halv timme och blivid bort kopplad två gånger.

Min man har tydligen inte tid att svara i mobilen vilket är bra eftersom han jobbar, så nu har två kompisar som behöver hjälp ringt och pratat med mej, Han svarar inte säger dom.... Nej vad bra säger jag han jobbar förstår du. plus att swedbank har ringt fyra dagar i streck för att höra vad han tycker om dom. Han använder inte deras bank alls längre så nu fick jag det sagt. tack och hej .

Syrran skickade ett mail och undrade över om det var våran mor eller hennes dotter som var senil, jag behöver inte svara på den frågan det vet vi alla.

Jag blir så trött, min man fattar inte............. När ska jag få sköta bara mej och katterna.

Tack nu har jag fått skälla av mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar