fredag 16 oktober 2009

Ozzy min lilla odåga



Jag blir så trött, Jag har en katt som heter Ozzy han är inte som andra. Om katter kan ha ADHD
så har han lätt en släng av det. Denna förmiddag har han slitit sönder vadd påsen, rivit i alla fina kastanjer som jag plockat försökt slitit bort en knapp som satt fast på en kudde slagit ut vatten skålen fem gånger, jagat gammekatten, rejsat genom huset, bitit matte i armen mm på lite mindre än en halvtimme.

Han är min lilla bebiset på 8kilo, och han håller hela huset aktiverat. Men när man har tänkt få en lugn frukost med lite avkoppling, då kommer han som en virvelvind farande genom våra liv.
Puss matte älskar dej . för vad kan man annat göra med denna lilla söt nos.

3 kommentarer:

  1. Åh va kul! Va fint ni har det och va duktig du är! Kuddarna är ju underbara! Ska lägga till dig på min lista också! Kram igen!

    SvaraRadera
  2. Inte oväntat vilken färg sidan skulle få, hihi! Och brödrosten minns jag att du berättade om när det begav sig! Hem, tror dock att du har lite mer kvalitativ foto utrustning än mig, haha, men det är nog svårt att inte ha det!

    SvaraRadera
  3. Ja rosa är allt min favorit färg,

    SvaraRadera