torsdag 22 oktober 2009

Post


Titta vad som kom på posten i dag, min familj frågade vad ska du med detta till. Tänk att dom inte kan se en liten fönsterlampa eller ljus lyckta framför sig, det gör ju jag när jag ser en sak.= ) ett gammalt fint rivjärn kan man nog ha till mkt.

Dröm hem & trädgård är en trevlig tidning, jag brukar låta den ligga ett par dagar, jag liksom vill dra ut på det goda,  i dag känner jag mej vissen så det kanske blir till att öppna tidningen redan i kväll, tänk att ligga framför brasan och i eldens sken läsa sin favo tidning och bara mysa.
Men då får jag bädda i all rummet där kakel ugnen står. sånt kan jag få för mig i bland jag har inga hämningar jag är en ganska barnslig person innerst inne tror jag. Tur att gubben jobbar natt för han uppskattar inte mina ryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar