onsdag 14 oktober 2009

Ledig dag

Har nu kommit igång, hur ska detta gå jag som knapp kan lägga in en bild på datorn själv.
Jag har nu med min underbara dotters hjälp kommit igång.
Jag har nu burit ut två av mina katter i kattgården, två går ute som dom vill och två stora Main coon luffsar får inte gå lösa som dom vill för jag är rädd att dom ska kidnappas.

































Mina katter tycker säkert att jag är mkt orättvis som inte släpper alla lösa, men mina Mco pojkar är bara 1 och 2 år och mkt busiga och skulle nog springa runt i halva byn om dom fick.
Byn där vi bor ligger strax utanför Uppsala och heter Börje.
I Börje Jobbar jag också i kyrkan, där tar jag hand om barn och vuxengrupper. Jag älskar mitt jobb, kontackten med människor är underbart.

Denna vackra bild har jag utan för mitt sovrumsfönster som även är mitt arbetsrum.

Jag brukar ligga och titta på denna vackra Rönn innan jag går upp på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar