tisdag 20 oktober 2009

Mitt underbara jobb


Jag har mått väldigt dåligt i kroppen sista månaden, det värker i nacken så jag knappt kan använda den och handleder mm värker så jag inte kan hålla i saker.

Idag på Öppna förskolan så var det rekord med människor vi var mellan 26-30 personer.
Alla som går där är så underbara.
Efter att ha träffat er alla så mår jag så mkt bättre, man behöver inga verk tabletter när man har er på jobbet.

Ta bort formatering från markeringBlockcitatJag har frågat om jag fick ta kort, jag har inte iför sig frågat om jag fick lägga kortet på min blogg så jag hoppas ingen blir sur på mej nu.

2 kommentarer:

  1. Åh, söta du!
    Tack snälla för presenten!!!
    Satte ut bild på bloggen! kram på dig!

    SvaraRadera
  2. alltid svårt att ge bort saker, tänk om dom inte tycker om den. tänkte du alltid kan hänga dom ute som dekoration.

    SvaraRadera