tisdag 26 oktober 2010

Tisdag

Jag tog en promenad hem från jobbet, det skulle man ju alltid göra om man kunde få skjuts dit.

Jag gick förbi en Björk med sådana här små kvastar jag kommer inte vad dom heter det enda namnet som dök upp var vril men det tror jag är något annat, jag har alltid velat titta närmare på dom och det kunde jag nu för några satt lågt.


Ett gammalt hus passerade jag på vägen hem och där stod två hästar som väntade på att få komma in i stallet för dom var så efterhängsna.

Dom har en läcker skylt framme vid vägen.

Fler utväxter på växter.

När jag kom hem hade mannen åkt i väg och glömt att det var hans matdag så jag och barna drog till stan och käkade på Max jösses så gott det var.

1 kommentar:

  1. Tusen, tusen tack för det fina halsbandet. Jag får nog gömma det för dottern. =)
    I våra "matregler" (som alla skrivit under) står det att man måste bjuda på pizza el liknande om man inte sköter sin dag. I dag gjorde jag ugnspannkaka med spenat och riven potatis, fast mannen och sonen hade flytt hemifrån.
    Ha en fortsatt bra vecka!
    /Anna

    SvaraRadera