fredag 31 augusti 2012

SISTA DAGEN Så var det dags för sista dagen i sommar månaderna. Lite lyxigt att vara ledig och kunna göra vad man vill av denna dag, jag startade med att gå en härlig morgonpromenad ett lätt regn och 15 plusgrader det kändes skönt och befriande, man tänker så bra när man går också.
Jag har haft en fantastisk sommar med många utflykter men att välja en bild ur alla dessa var svårt, men jag valde denna för den får mej att tänka på en kär vän som en gång i tiden hade en kanin som var han väldans kär. Jag har sätt så mkt på alla mina utflykter allt från fina miljöer till hantverk som inspirerar mej, snart kommer den mörka tiden då jag blir sugen igen att plocka fram symaskinen och annat pyssel. Resten av dagen ska avnjutas på följande sätt lunch med fin fina väninnan, sen en tur till gymmet och slutligen handling för det är ju fredag och dags för fredagsmys.

1 kommentar:

  1. Man törs väl inte säga det högt, men jag längtar lite efter höstmyset.
    /Anna

    SvaraRadera