onsdag 1 augusti 2012

1 Augusti och tacksamhet.

Oj vad sommaren springer på, nu går vi in i den sista sommarmånaden för detta år, måste säga att sommaren har varit lite speciell i vädret denna sommar.

Men jag vill inte va den som klagar, mullbären mognar och det ligger fullt med små bär på balkonggolvet som jag trampar in med och ger alldeles fullt med mörka fläckar överallt.

Och man får inte glömma att även om vädret inte är så kul och det regnar nästan varje dag så kan man ju njuta endå, när jag var på väg hem från träningen i dag gående och det kom en ordentlig skur så hamna jag under ett stort träd tillsammans med två andra tjejer och medan jag stod där så tänkte jag att dessa små stunder som man måste ofrivilligt stanna upp inte är så dumma, jag passade på att lyssna på deras samtal och jag hann även njuta av allt runt om kring som jag såg när jag stod där.

Och vad för gråta över att jag bara fick bada en gång denna sommar, det gör ju denna enda gång till nåt så mer speciellt och oförglömligt och helt underbart.





Ju mer vi surar över allt desto mer eländigt blir det, jag hoppas dom åter stående veckorna av denna sommar ska bli lika underbara som det har varit hittills ja kanske inte på väderfronten men på det personliga planet, kom ihåg att det blir vad du gör det till.



Dessa två gör att jag varje dag är tacksam för mitt liv.

Okej det blev lite väl socker sött inslag men det var så fullt av allt detta i mitt hjärta så jag var bara tvungen att få skriva av mej.
Hälsningar från en glad och tacksam tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar