måndag 5 december 2011

Shoppingtur

Jag han med en snabbis på Ikea och Rödakorset i dag.
Ett uppläggningsfat till min servis hittade jag på Rödakorset 60 kr och i nyskick. Det är avlångt men det ser runt ut på bilden.
Har ni sätt nåt så tråkigt Ikea säljer en ställning som man ska enligt dom hänga  julpynt på, ordinarie pris  69 kr (tror jag det var) men den var nu sänkt den till 19 kr och fanns i guld och silverfärg Jag slog till och ska ha den till halsbands hållare nån gång när jag har plats för en sådan.Köpte även en i guld i fall dottern tycker den duger åt henne, hon är en guld tjej.

2 kommentarer:

  1. Jag har en sådan ställning som jag köpte för att hänga saker på när jag står på marknader, men jag har inte använt den så mycket.

    SvaraRadera
  2. Jag tror nog att loppisfyndet var det finaste. ;) Fast "galgen blir ju helt annorlunda när man ser den pyntad. Man kan ju garnera den med sina allra finaste julgranskulor, eller något annat pynt.
    Tack för de uppmuntrande orden. De behövs just nu.
    /Anna

    SvaraRadera