tisdag 27 december 2011

Man börjar med en lapp................

När jag satt och tittade på min lilla lapp så gick jag igång totalt, istället för att sy en ny kjol så tog jag fram den där kjolen som man har i garderoben du vet som var bra när man köpte den och sen var det bara fel när man skulle använda den hm...............

Denna kjol har ett sprund i fram som aldrig har känts bra, petar ut på något sätt.

Jag sydde igen sprundet, satte på lite märken och band.



I bak sitter en ensam lapp, kanske den får vara bara så här eller så blir det något på lappen. jag tycker det känns lite kaxigt med bara en lapp, jag går igång på en ensam lapp sätter igång min fantasi....................
är det ett hål under lappen, ska det inte vara något på lappen , undrar hur hon tänkte här Ja massa tankar. 


Detta är något av det roligaste jag vet att ta något man har och göra om det till nåt bättre.
Nu har jag en kjol som jag helt plötsligt tycker om.

Låt oss göra som Medea börja använda kjol och klänning mkt mera, vill ni läsa om det kan ni hitta hennes blogg i min blogg lista.

3 kommentarer:

  1. Supersnygg, mycket bättre än på en kudde. =)
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Superfin kjol! Det är verkligen superkul att börja använda mer kjol och klänning. Jag trodde att det skulle vara svårare än det är men nu har jag väldigt svårt att tänka mig att sätta på mig byxor igen. Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  3. Blev ju bra! Jag har ofta kjol och klänning.

    SvaraRadera