söndag 4 december 2011

Andra advent

Jag har varit och letat en julklapp på stan idag men tror ni man har tur Nej då inte fanns det jag ville ha inte.

Jag har förälskat mej i små roliga figurer som man kan köpa i gränden vid Domtrappkällaren, jag såg dom för flera år sedan och tänkte det kunde bli en trevlig tradition att köpa en varje år men jag har inte kommit till skott ännu men dom är inte helt billiga heller. 















Efter stads turen så gick jag hem och tog tag i saffransbullarna och så baka jag mandelskorpor till mamma också som hon hade beställt.


Nu sitter jag och myser och är så nöjd att jag kunde lägga över bilderna från telefonen till datorn och det funka utan strul, det var första gången jag försökte.

Nu är det bara en skön kväll kvar sen börjar en ny arbetsvecka igen, ha en fortsatt skön andra advent.

1 kommentar:

  1. Vilka roliga figurer. Om du börjar att spara nu så kanske du kan köpa en nästa år. =)
    /Anna

    SvaraRadera