onsdag 22 september 2010

Ute jobb till sist

I dag tog jag en sväng till Röda korset när dom öppnade, jag trodde att nu skulle jag hitta något bra.

Ugnsfast form i emalj lagom till två personer 10 kr, jag kan inte motstå röda saker.

Liten svensk bricka 10 kr, lika våra nya tapeter fast starkare färg.

Dr Martens kängor 30 kr, dom får man flera hundra för på Tradera så jag måste prova och se om jag kan få det. Kanske detta kan vara dagens klipp.

När jag kom hem så gick jag ut i trädgården för det var ju kanon väder, passade på att klämma ner lite lökar och då kom jag på att jag skulle sätta mina vitlökar också.



Efter det så tog jag upp mina morötter, jisses vilken stor skörd.

Detta har man slitit i sommar för ca 2kg skulle jag tro.

Jag är så nöjd med dagen har hunnit så mkt ute, jag har mest plockat undan saker ute pumpen till dammen krukor, lycktor och möbler mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar