söndag 19 september 2010

21 årsedan.

I dag fyller sonen 21 år, oj vad tiden går.

Vi började med att rösta.


Sonen utanför våran skola, där även jag gick som barn.

Här sitter våra valförrättare men känner inte jag hon som sitter och sover, dottern jobbade i dag.

Sen blev det familjefika.

Farmor hade rosor med till sin favorit son son.

Sen kom min kompis och fikade.

Jag blev sugen på att göra lite armband  för jag hade så fint läder snöre, så det har jag sysslat med i kväll.



Nu sitter jag och lyssnar på sonen och hans kompis dom sitter och tittar på fotboll, dom träffas bara i bland nu för tiden men dom blev kompisar när dom var fyra och gick i samma klass till nian.
Det är mysigt och höra dom prata om gamla kompisar och minnen mm.

Ja tänk att det är 21 år sedan jag blev mamma..................... jag är så glad för våra två fina barn.

2 kommentarer:

  1. Oj, åren går. Du fick barn nästan exakt 9 år innan mig. Min äldsta fyller snart 12.

    SvaraRadera
  2. Mmmmums! Prinsesstårta är världen godaste tårta som finns! Grattis till sonen pga födelsedagen! Underbara armband de gjort! Gillade den ljusröda rådjuresgrejen och mycket, mycket annat du visar på din blogg!!!

    Önskar dig en fin vecka!!!!

    SvaraRadera