fredag 12 oktober 2012

Skapar lust
Funderar över att jag inte har någon lust att sy nått nytt, men jag småsyr lagar och fixar kläder in för vintern och det är ju också skapande. Det jag gör i dag är att sy i ett extra foder i jackan, varje gång jag har jackan på mej blir jag irriterad över det vita fodret som lyser när man har jackan öppen, nu så blir det små fina elefanter.
Jag har även börjat sy på en lapp, ny teckning för mej att sy i hop två tyg och klippa upp det ena och vika ut, som jag gjort med det gröna. Ja skapar lusten finns nog där men i olika former bara. Förövrigt så är det FREDAG, bästa dagen på veckan och 3an visar Notting Hill kl. 20.00 för alla oss som älskar den filmen.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Fixar du andras kläder med?
    Mvh Alexandra Andersson
    Min mail: eronica29@hotmail.com

    SvaraRadera