tisdag 30 oktober 2012

Höst lov I dag har jag tagit ut komp för bilen är inlämnad. Jag läser en fantastisk bra bok men kan inte ligga inne hela dagen och läsa så efter en tur i tvättstugan bestämmer jag mej för att gå på promenad, det blir en nästan två timmar promenad runt Botaniska trädgården, tar massa kort men när jag har tankat ur kameran hittar jag inte bilderna i datorn, men några finns i papperskorgen som tur är. .
Jag funderar över detta att jag ser motiv överallt och inte kan låta bli att fotografera
Solen tittar fram nån minut på vägen hem och jag passar på att fotta en byst utanför Ekonomicum och funderar på dessa val som görs när man i kommunen köper in konst det sticker inte precis ut på så många ställen, allt är ganska lika.
Jag undrar hur många bilder jag har tagit på Domkyrkan, men den är något visst med vattnet och kyrkan ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar