onsdag 4 november 2009

Gått på stan

I dag har jag ledig dag då har jag till bringat ett par timmar på stan, det blev dyrt.

Först var jag och klippte mej. 500 kr. Sen började shoppingen jag orkade inte kolla kläder så jag gick mest i affärer med saker till hemmet, köpte en liten ljus mansket som jag ska slakta och ha när jag pysslar det var små rosa plast prismor och ett litet fint rivjärn det sist nämnda ska jag ha om jag gör typ en mobil med köks prylar.                                                                    



Sen handlade jag stora rosa sötvattens pärlor.


Sen blev det en jätte bra gummi matta som man ska ställa blöta skor på men jag ska ha den till gjutform när jag ska göra betong plattor nästa sommar till växthuset, det kommer bli så snyggt mönster på plattorna av mönstret på mattan 229 kr kosta den, jag tyckte det var dyrt men om det funkar så blir det toppen.


Och snygga ljusstakar fick följa med hem också, som kan man fylla med saker det gillar jag eller ta av ljus hållaren och ha till vas kan alltid va bra för jag har dö dåligt med smala vaser för bara några blommor.

Jag har tänkt att jag ska byta mina knoppar till några roligare i arbetsrummet så nu slog jag till på några.

Men sedan hann jag även med att handla några presenter, dottern fyller 18 år på fredag.
                                                                        


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar