fredag 28 september 2012

Sköna höst
Det är något särskilt med hösten jag har alltid gillat höst så länge jag kan minnas älskar att få ta fram höstkläderna och byta ut sommar skorna mot kängor och grövre skor och mina älskade barn är födda på hösten, det kanske har bidragit ännu mera till att jag gillar höst.
Jag älskar höst färgerna på bladen jag riktigt njuter när jag ser en lönn eller något annat vacker träd som skiftat färg, men det lustiga är att jag gillar inte höstfärger på kläder och inredning det är absolut inte mina färger. När andra surar över hösten så tänker jag att va mysigt att få tända ljus och kura skymning, krypa in i en skön filt och läsa en god bok. Det är lite som med fredagar äntligen få göra lite fredags mys hemma, äta lite gott och bara mysa. Hoppas ni alla får en riktigt skön fredagskväll och helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar