tisdag 12 juni 2012

Sommarlov!

I dag så slutar grundskolans barn i skolan så nu börjar sommarlovet, det känns som typisk svensksommar just nu, halv varm och regnmolnen hänger i luften.
Mina tomater har knopp men vill inte växa dom tittar på mej och ber snällt om lite värme.



Jag sydde ett par vanliga enkla shorts av ett byxmönster från en gammal Burdatidning för ett tag sedan, dom blev okej men jag har ingen vidare lust att gå i shorts just nu det känns som 5 grader för kallt.

Förövrigt så längtar jag efter att gosa med mina älskade katter men dom bor hos sin husse som jag vet tar hand om dom  väl för han är en sann djur vän.
                             
Här är ett kort som jag tog på en av mina älsklingar  för ett par år sedan då var han två år och inte fullvuxen ännu, en stor maffig Nallebjörn. Han kommer alltid finnas i mitt hjärta precis som hans odåga till lillebror.
                             
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar