måndag 11 juni 2012

Golf och Outlet !

Söndagen roade vi oss med att åka runt, vi hamnade både på Bro Hof slott som är en golfbana som hade internationell golftävling i helgen men som var slut när vi åkte förbi och tog en söndagsfika och så var vi tillBarkaby som har en stor Outlet det var riktigt kul, den bestod av många olika affärer.





Bro Hof ligger väldans fint, med vatten precis inpå, och deras Latte var god.

Jag köpte ett par skor på Vagabonds outletaffär så snygga helt i skinn för bara 349 kr inte kunde jag motstå dom, men jag blir lite full i skatt åt mej själv vad för måste jag falla för så otroligt opraktiska skor jämt men jag bara älskar dom.

Nu är det Lupinernas tid, jag älskar denna blomma som där den trivs kan sprida sig som ett riktigt ogräs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar