torsdag 10 maj 2012

När det händer som inte får hända, datorn sa tack och godnatt här om dagen och plötsligt för stod jag vitsen av att ha sparat allt på en extern hårddisk och det hade jag ju inte förstås, men jag har sparat en del kort för ett tag sedan i alla fall och det är jag glad för.
Men alla kära bloggar som jag följer är helt borta vissa har jag följt sen hösten 2009, och inte kommer jag ihåg namn på er heller, men några enstaka hittade jag och kommer springa på igen.
Egentligen är det inte så farligt som man tror man får se det som en hård utrensning som man aldrig hade gjort själv och att gå vidare i livet.
Man måste se det positiva i allt, kanske är man slav under alla bloggar som man måste läsa tror man.
Jag ska inte klaga det kommer något gott ur det mesta, vad sägs om mina fina rosor jag fick igår = ).

4 kommentarer:

  1. Var det hårddisken som dog, eller går den att plocka ur och koppla in till annan dator tro?

    /A

    SvaraRadera
  2. Ja det är av misstagen man lär sig... Samma sak hände mig förr ett tag sedan och det är flera bloggar jag inte hittat igen. MEN jag kan tillägga att man hittar nya!
    Som din! Jag har inte varit här förut, men eftersom min "bloggrunda" inte är så lång nu för tiden hittar jag mycket nytt, jättekul!

    SvaraRadera