tisdag 22 maj 2012

Mera problem!

Vad är det för mening att blogga när man inte kan lägga in bilder, nu strejkar den nya/gamla dator som jag har, helt plötsligt vill den inte kännas vid kamera eller mobil så nu blir det stiltje på bloggande ett tag.
Och jag har typ 10 bilder bara som jag hade hunnit lägga in. ( snacka om ilandsproblem)


Och inte bara det sen jag böt dator så får jag inte upp den vanliga sidan när man ska göra ett inlägg utan bara en vanlig skrivruta, därför ser det lite annorlunda ut nu.

Jag ska åka bort ett par dagar till det underbara Barcelona och när jag kommer hem så ska jag tatag i detta problem, fram till dess får ni ha det så  bra.

4 kommentarer:

  1. Ha det så underbart i Barcelona. Även om vi inte har så långt dit har jag inte varit där än.
    Det ska bli kul att läsa om din resa när du varit där och sen kan jag resa i "dina fotspår".

    SvaraRadera
  2. Ja, ha det så gott på resan. Njut av den goda maten och passa på att få lite sol på näsan.
    Kram!

    /Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Lena! Vad roligt att hitta din blogg! :-) ha det toppen i Barca där var jag i augusti förra året! Underbart!

    Med vänlig hälsning,
    Sara (B och W mamma)

    SvaraRadera