lördag 21 januari 2012

Kan man ?

Kan man verkligen ha håret uppsatt, jag känner mej så gammal och ful men i kväll när jag bjudit gamla kära vänner på middag så vågar jag prova.

 Och så skulle jag ju börja använda klänning och kjol mera.


Ja det var lika bra att slå till med både håret och klänning på samma gång.
Nu ska jag njuta av kvällen, dricka ett glas gott vin och umgås med gamla vänner som jag känt i närmare 20 år nu. Tänk när vi började träffas då var våra barn små nu är dom stora och lever nästan sina egna liv.

3 kommentarer:

  1. Så fin du är!
    Jag tycker det är lite mer "flickaktigt" med uppsatt hår. Har inte knuten fått ett litet uppsving igen?
    Jag hoppas att du fick en fin kväll med vännerna.
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Du är jättefin! Supersnyggt med uppsatt hår. Håller med Anna att det ser lite busigt flickaktigt ut. Jättefin klänning också!!
    Hoppas att ni hade trevligt.

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni för fina kommentarer.

    SvaraRadera