onsdag 21 december 2011

Härlig onsdag!

Jag har i dag tagit sovmorgon,  men när jag sen väl masa mej ur sängen så blev det full rulle.


Efter frukost så bakade jag en satts med mandelskorpor, denna påse ska bli en julgåva.


Sedan blev det dags att sy, jag sydde två örngott till min lillkudde, Jag har bara små söta mönstrade kuddfodral som min mamma bla. sytt men nu vill jag ha helvita i sängen det blir lite fint med vita kuddar tycker jag. Alla har väl en lillkudde i sängen eller fler ? jag har haft två förr men nu har jag bara en. I min säng har jag ett helt gäng med kuddar skönt att palla under ryggen när man ligger och läser på kvällarna.


Helt plötsligt var klockan fyra och det var dags att skämma bort sig med en eftermiddags fika,  jag bara älskar det gamla fatet från Gefle vinranka.

Nu är det dags snart för en middag med syrran som kommer över.

Hade min dotter varit hemma hade jag gått på innebandy i kväll det är derby mellan Sirius och Storvreta, visst kan jag gå själv men det är mysigare att gå med någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar