torsdag 11 november 2010

En kapad kamera

Jag hade min kamera med på jobbet idag, det var någon av barna som lånade den och tog lite bilder utan min vetskap.

Jag och några härliga tjejer



Min jobbar kompis i denna grupp.

Det var faktiskt kul att hitta bilder i sin kamera som man inte tagit själv, synd att dom andra bilderna var suddiga.

Kvällen ska jag tillbringa på innebandymatch det är derby mellan våra damlag i stan som ligger i samma serie.

En dag kvar på arbetsveckan just nu är jag trött av mörker och kyla så det finns ingen inspiration att skapa något och det känns synd.

4 kommentarer:

  1. Hej, såg dina tjusiga röda vantar. Kommer du ihåg var du hittade mönstret? Jag vill ockå sy ett par vantar och brodera på dem...
    Kram i höstmörkret
    Mia

    SvaraRadera
  2. Gulliga, busiga ungar. Hittade suddiga bilder på mig själv när jag försöker tråckla på mig strumpbyxorna härom dagen.
    Sööt kollega! =)
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Åh, så roligt, att se barnens arbetsdag (och din) ur deras synvinkel!

    Ha en skööön weekend!!

    -Pia-

    SvaraRadera
  4. Oftast så hamnar man själv inte på bild heller när man jämt är den som fotar. Bra att hon tjuvfotade utan att du visste, måste ha blivit en rolig överraskning.

    SvaraRadera