söndag 25 juli 2010

Sex and the City

Yes nu har jag sätt den jag är lite slo starter men gud så bra. älskar dom där filmerna och serien.

Det var perfekt dag att gå på eftermiddags Bio och sen fika hemma hos en kompis.

Tänk att även vi fick regn till slut min regn mätare går bara till ca35 mm och den var proppfull så jag vet inte hur mkt vi har fått, jag är så glad detta var vad vi behövde fint strilande och mkt. (det regnar nu igen = )
När min dotter städade rummet här om dagen så kom hon med denna söta sak, hon hade vuxit ifrån den men jag blev glad. ( jag blir aldrig för stor för roliga saker) undrar om kusin vitamin har kvar sin dom fick dom av mormor för många år sedan.

3 kommentarer:

  1. hej lena! vad roligt att du lämnade en hälsning hos mig!
    Tack :)
    kamomilla

    SvaraRadera
  2. Hej Lena, tack för ditt fina meddelande i min blogg, nu kommer jag att hitta hit.

    SvaraRadera
  3. Gillar också den filmen//Britt

    SvaraRadera