onsdag 14 oktober 2009

Det är kul med reflexer tycker jag, brukar köpa olika roliga figurer.
När jag såg att det gick att köpa reflex plast så kunde jag inte låta bli. Vad för inte göra en rolig gubbe.Jag är mkt förtjust att sy, fick en ny och fin symaskin (Pfaff) i jul klapp av min man, den gammla hade hängt med i 25 år. den fick jag pengar till av min pappa när jag var ung.
Jag är lite sugen på att sy kuddar så jag sydde en liten romantisk kudde med en stryk bild på till att börja med.Jag var på katt utställning och hittade detta gulliga tyg med katter på, det kan man ju inte motstå, men var det så klokt att sy i linnetyg, satt en gång mot kudden och sedan var den skrynklig för alltid.
Jag har satt lite colage på en liten skrivbok, visst blir det roligare att ha den i väskan nu. Jag tycker om att använda bilder av sådant jag är svag för. Men denna passar Blondin bella det är mitt nya namn, min man är så kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar