fredag 23 september 2011

Tid

Var tar tiden vägen, det var nyss måndag och nu är det redan fredag eftermiddag.
Det är en intensiv period på jobbet nu så dagarna bara springer på när jag är där.


Men vi måste hinna njuta också, av dom vi älskar, av det fina vädret och att bara vara. Jag hoppas nu att vi får en fin helg med mkt sol då ska jag ta en skön lång promenad på lördag och plocka några kastanjer som jag ska hålla i handen och smeka och känna så mjuka dom är. Men först ska jag laga flygande Jakob för det längtar jag efter och njuta av fredagskvällen, tända lite ljus och läsa en god bok.
Må så gott kära vänner.

1 kommentar:

  1. Det känns fint att ha ett par kastanjer i fickan. Det lugnar att snurra runt dem i handen. Hösten är min absoluta favoritårstid.
    Ha en riktigt skön helg!
    Kram, Anna

    SvaraRadera