lördag 2 april 2011

Livet tar en ny vänning

Det har hänt mkt dom senaste månaderna, jag ska flytta till stan från hem och familj.

Från mitt intresse med trädgård och hantverk och mina kära katter.

Jag får min lägenhet 2maj så då kommer resten av mitt liv att börja, hur det kommer att bli eller hur det kommer att kännas får jag se då men jag vet att jag måste göra detta för min egen överlevnad skull.

Jag kommer nog att börja blogga lite igen då för det är lite terapi att skriva.

På åter hörande.

6 kommentarer:

  1. Äntligen är du här igen!
    Vad tråkigt med separationen, men ibland gör livet en konstig kullerbytta. Jag hoppas att du mår bra nu och att vi får se dig lite mer.
    Kram!
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Du ser fantastiskt ut på bilden. Ibland eller är det kanske alltid, måste man tänka på sig själv och göra saker man kanske inte trodde om sig själv. Hoppas att vi får läsa mer om ditt nya liv och framför allt att du tar hand om dig nu i allt som snurrar i din värld.
    Kramar
    /Efwa

    SvaraRadera
  3. jaha livet är till för att pröva oss tror jag,,vi känner inte till dess väg men din låter spännande hoppas vi får höra om ditt nya liv här,,ha en go helg kram Monica

    SvaraRadera
  4. Vad kul att höra ifrån dig. Stora och många varma kramar önskar jag dig.

    SvaraRadera
  5. Oj jag börjar nästan gråta, tack för era gulliga inlägg inte trodde jag att jag skulle få några inlägg när bloggen varit död så länge.
    Tack och stor kram till er. Lena

    SvaraRadera
  6. Hej Lena!
    Jag har känt på mig att det hänt något i ditt liv efter ditt inlägg om att ta tag i saker och ting.
    Jag önskar dig lycka till med den vändning ditt liv tagit nu. Kan tom tycka att det låter hur skönt som helst att ha en lägenhet i stan. Hantverket kan du väl fortsätta med trots att du bor i lägenhet. Och odla kanske går på balkongen, om du har en sådan. Hoppas att vi hörs!

    SvaraRadera