torsdag 2 maj 2013

JÖSSES så fort tiden går, vi var ju nyss i början på april och jag var så glad för den första vårmånaden äntligen hade kommit. Nu är det redan maj och jag är rädd för att det går lika fort denna månad med. I dag när jag kom hem efter att varit borta i nästan en hel vecka så möttes jag av små Irisar och mini Påskliljor som blommade i rabatten och massa Pärlhyacinter som hade börjat titta upp, dessa planterade jag förra våren i en rabatt nedanför min balkong. Annars verkar det som Jordgubbsplantorna och gräslöken som stått på balkongen under vintern inte överlevt, även några Taklökar i min samling har dött. Förövrigt så tror jag detta bloggande snart är ett minne blott, känner att jag inte har lika lust att dela med mej av mitt liv lika mkt längre, är väldans rädd om det privata numera och man inser att vem som helst kan läsa om allt man skriver och det vill jag inte längre, så det är nog snart dags att tacka för mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar