onsdag 2 januari 2013

2013
Det är fantastiskt vad tiden går fort, redan är jul och nyår över och jag kan se fram i mot ett nytt härligt år som jag hoppas ska bli riktigt bra. Jag hoppas vintern går fort och att vi snart har en skön vår med varma dagar igen, jag ser särskilt fram i mot slutet på maj då vi ska åka till Rom, första gången för mej, där ska vi fira att jag fyller 50 år, är det egentligen nåt att fira kan jag undra men nog ska man vara tacksam för att man fått vara med så länge och jag ska nog börja omvärdera detta med att fylla år.

2 kommentarer:

  1. Ja, du är inte ensam om att fundera över just den där åldern. Jag fyller det samma i mitten av juni och jag funderar som bäst på hur jag ska fira det. Stor eller liten fest är frågan?
    Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Låter helt underbart med Rom! Hoppas att du får ett fint 2013.

    SvaraRadera