söndag 13 november 2011

Söndag igen

Vad tiden springer på jag tycker det bara är söndag hela tiden. mina söndagar brukar se ganska lika ut jag brukar sova ut ordentligt sen så blir det en promenad och en tur till mataffären, när jag kommer hem så blir det söndagsfika med en kopp kaffe och nåt gott till och så surfar jag runt hos mina vänner. Jag lagar alltid mat på söndagar och då blir det oftast flera middagar så jag slipper stå och laga varje kväll i veckan.

Jag njuter också av en god bok så på kvällen blir det mest läsning.

 
Nu ska jag gå och laga mat i dag blir det lasagne, flygandejakob och korvstråganoff.

Sen hoppas jag det blir en bra vecka som kommer.

1 kommentar:

  1. Vad gott med flygande jakob. Jag får nog göra det någon gång när jag kommer till Sverige. Här i Frankrike smakar inte grillad kyckling som i Sverige. De bara steker den utan kryddor.

    SvaraRadera